آگهی مزایده نوبت اول- مرحله اول
شهرداری
بهبهان به استناد بند 20 صورتجلسه شماره 3 مورخه 31/01/94 شورای محترم اسلامی شهر
و بند 20 کمیته تطبیق فرمانداری محترم به شماره 898/1/4433 مورخه 13/02/94، در نظر
دارد از طریق مزایده نسبت به جذب پیمانکار جهت بهره برداری و نگهداری از پارک ساحلی مارون اقدام نماید. لذا
کلیه شرکتهای واجد شرایط می توانند به شرح ذیل جهت خرید و دریافت فرم شرکت در مزایده به امورقراردادها مراجعه
نمایند.
1- واریز مبلغ 000/300 ريال
به حساب 3100003349000 بانک ملی جهت خرید اسناد شرکت در مزایده
2- مبلغ قیمت پایه (برآورد اولیه)
ماهیانه : 000/000/30 ريال.
3- مبلغ
تضمین شرکت در مزایده : ضمانت نامه بانکی با اعتبار 3 ماهه به مبلغ 000/000/18
ريال یا چک تضمینی بانکی در وجه شهرداری بهبهان.
4- مدت قرارداد با برنده مزایده : 12 ماه
شمسی.
5- نوع
کار : بهره برداری و نگهداری از پارک ساحلی مارون شامل: دریاچه قایقرانی- رستوران
روباز- سوپرمارکت- نگهبانی اصلی و اتاق برق- 2 دکه فلزی- فضای سبز.
6- میزان کار : 30 هکتار.
7- محل دریافت اسناد : بهبهان، خیابان
طالقانی، شهرداری بهبهان، امورقراردادها.
8- محل تحویل پیشنهادات : بهبهان،
خیابان طالقانی، شهرداری بهبهان، دبیرخانه.
9- مهلت دریافت اسناد : از مورخه 24/04/94
لغایت 03/05/94 (همه روزه بجز روزهای جمعه و تعطیل رسمی).
10- آخرین مهلت تسلیم پیشنهادات : پایان وقت اداری
مورخه 14/05/94 (همه روزه بجز روزهای جمعه و تعطیل رسمی).
11- تاریخ بازگشایی پاکات : مورخه 15/04/94 رأس ساعت10 صبح در محل دفتر شهردار.
12- هزینه درج آگهی : در هر تعداد نوبت بر عهده
برنده مزایده می باشد.
13- شهرداری در رد یا قبول هر یک و یا کلیه
پیشنهادات مختار می باشد.
14- متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در
ساعات اداری با تلفن 6-52726174-061 واحد امور قراردادها تماس حاصل نمایند.
15- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد
مزایده درج گردیده است.
16- هرگاه هر یک از برندگان اول و دوم و سوم مزایده
به ترتیب حاضر به انعقاد قرارداد نگردند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط
خواهد شد.
17- هزینه کارشناسی جهت تعیین قیمت پایه مزایده برعهده
برنده مزایده می باشد.
تذکر
: جهت دریافت اسناد می بایست اساسنامه شرکت و آخرین آگهی تغییرات به همراه معرفی
نامه از طرف شرکت ارائه گردد.
بدون دیدگاه