احیای بوستان دانش آموز


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان
🟢احیای بوستان دانش آموز (ترافیک) در دستور کار قرار گرفت
🔽شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان ،با توجه به آمار تصادفات ترافیکی و تاثیر فزاینده آموزش در کاهش این دست حوادث، اقدام به تخصیص اعتبار جهت بهسازی و آماده سازی بوستان دانش آموز به عنوان یک آموزشگاه ترافیکی نموده است.
🔽سرپرست شهرداری بهبهان گفت :این آماده سازی شامل تمامی المان های ترافیکی مانند تقاطع مجهز به چراغ راهنمایی، جدا کننده وسط، دیوار نگاره های آموزشی، خط کشی ترافیکی و عابر پیاده و … می باشدو پس از تکمیل و آماده شدن این مجموعه با همکاری پلیس راهور و آموزش و پرورش شهرستان پذیرای دانش آموزان رده های سنی مختلف خواهد بود.
🔽مسعود دایی زاده در این خصوص افزود : مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و حتی شورای ترافیک شهرستان بهبهان، در جهت کاهش حوادث و تصادفات و عدم آگاهی از قوانین رانندگی و درک صحیح نکات ایمنی شهروندان میبایست ، که باید با عزم جدی و تلاش های بی وقفه آموزش های لازم را به فرزندانمان توسط کارشناسان این حوزه ارایه دهیم.
🔽همچنین معاونت خدمات شهری شهرداری بهبهان در این راستا افزود که اقدامات شایانی همانند رنگ آمیزی ،نور پردازی ،توسط نیروهای زیبا سازی ،اصلاح ،هرس،گل کاری و چمن زنی و تنظیف نیروهای فضای سبز و خدمات شهری شهرداری بهبهان صورت گرفت و تمام تلاش ما در این زمینه بهره برداری صحیح و خصوصا نگهداری آن می‌باشد .
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی