تخریب واحدهای مخروبه پشت تالار معلم جهت احداث پارکینگ و بازگشایی مسیر های پل نصر تا پل ساغلو


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

🔽شهردار بهبهان گفت : به منظور زیباسازی و بهسازی مناظر شهری و در راستای پیشگیری از تجمع افراد معتاد و ولگرد، تخریب ساختمان‌ها و ملک‌های مخروبه محل مذکور به صورت جدی‌تر در دستور کار شهرداری بهبهان قرار گرفته است.
🔽دایی زاده اظهار کرد: بر اساس بازدیدهای به عمل آمده و تقاضا های شهروندان وبا اهتمام و همکاری ویژه ریاست محترم اداره آموزش و پرورش که شایان ذکر است که محل مدنظر واقع در پشت مدرسه دخترانه و تالار معلم می‌باشد، روزانه در این محل دانش آموزان زیادی حضور و تردد دارند و به منظور زیباسازی و بهسازی مناظر شهری و در راستای احداث پارکینگ منطقه ای و بازگشایی مسیر های تردد از پل نصر به طرف خیابان طالقانی،جهت کنترل ترافیک خیابان های متصل اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.
🔽وی افزود: بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با موضوع رفع خطر از بناها و رفع مزاحمت‌ها و بنا بر مطالبات شهروندان، شهرداری بهبهان با اقدام به تخریب اماکن حادثه ساز و مخروبه، در حال حاضر تعدادی از این بناها توسط کمیسیون ماده ۱۱۰ و نیروهای زحمت کش عمرانی و موتوری شهرداری تخریب شده است.

🔽شهردار بهبهان خاطرنشان کرد: تعدادی از این مخروبه‌ها شکایت اهالی محل را دارند و شهرداری، طبق شکایت اهالی به مالک ملک جهت تخریب اخطار می‌دهد، اگر مالک اقدام به تخریب کرد، شهرداری پس از دریافت حکم از دادستان، اقدام به تخریب مخروبه خواهد کرد.
🔽وی در ادامه گفت:براین اساس به اطلاع شهروندان محترم رسانده میشود که با این اقدام شهرداری جهت احداث پارکینگ ،مسیر های ورودی و خروجی خیابان های شهید قناطیر،معلم و حتی بانک ملی با حجم کمتری از ترافیک را در میگیرد .

🕔چهارشنبه شانزدهم خرداد ماه ۱۴۰۳
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی