نصب ست اسباب بازی در بوستان بوعلی سینا


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

🔽شهردار بهبهان از نصب ست اسباب بازی در بوستان بوعلی سینا ،به منظور توسعه وبهبود فضا های عمومی جهت تفریح و بازی کودکان خبر داد.
🔽ایشان دراین خصوص گفت: در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کودکان و به منظور توسعه وبهبود فضا های عمومی جهت تفریح و بازی کودکان و سپری کردن اوقات فراغت خانواده ها در کنار آنها، این شهرداری اقدام به خرید چندین ست اسباب بازی و نصب آنها در سطح شهر اقدام کرده است.
🔽وی افزود: این عملیات به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین ایجاد فضاهای مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان صورت گرفته است و همچنین در آینده در دیگر پارک ها و معابر که نیاز به نصب ست بازی برای کودکان است این عملیات در آن پارک ها نیز اجرا خواهد شد تا کسب رضایت شهروندان حاصل شود .شایان ذکر است همین پارک که در گذشته از نظر روشنایی شرایط نامساعدی داشت و مورد اعتراض شهروندان گرامی قرار گرفته بود، را در دستور کار قرار دادیم ودر همین راستا با اجرای نصب ۱۰ پایه برق همراه با ۵۰عدد پروژکتور نوری ، اقدام شد که در حال حاضر مورد رضایت شهروندان قرار گرفته شده است.
🔽دایی زاده با اشاره به اهمیت پرداختن کودکان به بازیهای سالم و سازنده که فکر، ذهن و جسم آنها را پرورش میدهد، از شهروندان تقاضامندیم تا در حفظ و نگهداری این وسایل کوشا باشند تا كودكان با آرامش کامل بتوانند اوقات خوبی را سپری کنند.
🔽ضمنا ایشان افزود:جا دارد از تک تک عوامل سخت کوش و توانمند واحد زیباسازی شهرداری بهبهان که این مدت، بصورت شبانه روزی برای مجموعه و سرعت بخشیدن به امورات محوله شهرداری و خصوصا در امر خدمات رسانی به همشهریان گرامی تلاش می‌کنند،تشکر بعمل آوریم.
🕔دهم خرداد ماه ۱۴۰۳

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان
http

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی