پیام تبریك شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهبهان بمناسبت 14 تیر روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها


به گزارش واحد خبر روابط عمومي شهرداري و شورای اسلامی شهر بهبهان

بمناسبت فراررسيدن روز ملي شهرداري ها و دهياري ها در پيامي اين روز را به كليه شاغلين در شهرداري ها و دهياري هاي كشور خصوصاً پرسنل شهرداري بهبهان تبريك گفتند.
متن پيام بدين شرح است:
بسمه تعالي
قال رسول ا…(ص): الخَلقُ عِیالُ اللّه ِ، فأحَبُّ الخَلقِ إلى اللّه ِ مَن نَفعَ عِیالَ اللّه
پیامبر اسلام صلى الله علیه و آله: مردم عائله(خانواده) خدا هستند؛ پس محبوبترین فرد نزد خدا، آن است که به عائله او سود رساند.
🔽چهاردهم تير ماه در تقويم رسمي كشور بنام روز ملي شهرداري ها و دهياري ها نامگذاري شده است كه جا دارد فرارسيدن اين روز را به كليه خدمتگزاران تلاشگر فعال در شهرداريها و دهياريها در اقصي نقاط كشور خصوصاً پرسنل خدوم و محترم شهرداري بهبهان تبريك و تهنيت عرض نمايیم.
🔽بي شك شهرداري ها بعنوان بزرگترين نهاد اجرايي و خدماتي در كليه شهرها هستند و بار عظيم امور خدماتي ، عمراني و فرهنگـي شهرها بر عهده اين نهاد عظيم است.عزم راسخ پرسنل توانمند و زحمتكش اين نهاد در خدمت رساني به شهروندان گرامي مصداق بارز خدمت رساني صادقانه جهت كسب رضايت مردم كه قطعاً رضايت خداوند تبارك و تعالي را در پي دارد، مي باشد.
🔽اينجانبان از مجموعه تلاشگر شهرداري بهبهان که با تمام توان ،در راستای مسئولیت پذیری و خدمات رسانی به مردم شریف و عزيز در مسير توسعه و آباداني پايتخت گل نرگس وشهر سرداران شهید ،مصروف داشته و با توكل بر عنايات ذات اقدس حضرت باري تعالي، محكم تر و با نشاط تر در مسير خدمت به مردم كه داراي جايگاه ارزشمندي در نظام فكري اسلام مي باشد و بي شك سير الي الله است، گام هاي بلند تري خواهيم برداشت.
🕔چهاردهم تیرماه ۱۴۰۳
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی