پیام تبریك شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر، بمناسبت 17 مرداد روز خبرنگار


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

🔽شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهبهان به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار، پیام تبریک مشترکی صادر و از این قشر تلاشگر تقدیر کردند.
ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ن ، سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند. سوره القلم آیه1
🔽به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید. قلمی که می‌نویسد از خوبی‌ها، مهربانی‌ها، راستی‌ها و درستی‌ها و گاهی این ارزش به دست برخی سودجویان تبدیل به ابزار ذلت‌خواهی و دشمنی و جنگ می‌شود.
🔽خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند، خبرنگاران وجدان بيدار جامعه جهانی و تصويرگر زمان خويشند ، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست .آنها درباره همه چیز و همه کس می نویسند و قلم می زنند و شاید کمتر توقع داشته باشند کسی درباره آنها بنویسد و بگوید.
🔽ما نیز برخود دانستیم با گرامی داشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف که در سال 1377 در کنار سایر دیپلمات های عزیز کشورمان به درجه رفیع شهادت نایل شد، 17مرداد روز خبرنگار را گرامی داشته و با نهایت احترام به حرمت قلم و آنچه می نگارد، این روز فرخنده را به قشر زحمتکش خبرنگار ،حوزه شهری بهبهان تبریک می گوییم.
🕔هفدهم مرداد ماه ۱۴۰۳
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی