پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهبهان در پیامی، ۲۶ مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان در متن این پیام آمده است:
🔽ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد. ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقا سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
🔽این پدیده به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و بر همین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
🔽اینجانبان ۲۶ مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی را به ریاست و کارکنان اداره ورزش و جوانان و کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش، مسئولین هیات های ورزشی، مربیان، ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی و کلیه حامیان ورزشی شهرستان بهبهان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور را مسئلت می نماییم .
🔽مهندس دایی زاده شهردار بهبهان افزود :با همت منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر بهبهان و پیگیری های صورت گرفته توسط این شهرداری ،در عرصه های مختلف ورزشی و خصوصا تجلیل از مقام آوران ملی و جهانی در رشته های مختلف ،کمک های شایانی صورت گرفته و در آینده هم مجدد انجام خواهد گرفت .

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی