📣اطلاعیه عمومی شهرداری بهبهان در خصوص ساماندهی حمل و نقل دانش آموزی


با سلام و احترام محضر همه شهروندان عزیز علی الخصوص نور دیدگان و دانش آموزان گرامی:
🔽عنایت به چالش های گوناگون حمل و نقل دانش آموزی در سالهای گذشته که بین والدین، رانندگان و مدیران مدارس پیش می آمد، من جمله:
عدم سرویس دهی مناسب، عدم رعایت مواردایمنی،ترافیکی و شئونات اخلاقی،اخذ وجوه غیر مصوب و نامتعارف و … ،
وزارت کشور با مشاورت وزارت آموزش و پرورش نسبت به تدوین دستورالعمل و آیین نامه جدید و راه اندازی سامانه مربوطه به نام سامانه سپند اقدام نمود.
🔽بر این اساس مقرر گردید که شرکت های معتبر و دارای تاییدیه صلاحیت، وظیفه ساماندهی حمل و نقل دانش آموزی را زیر نظر شهرداری‌ها به انجام رسانند.
🔽والدین دانش آموزان نیز می بایست تقاضای سرویس را با درج اطلاعات در سامانه معرفی شده(سامانه سپند) ثبت نمایند. نکته قابل توجه اینکه عدم ثبت اطلاعات در سامانه سپند به منظور عدم درخواست هرگونه سرویس می باشد.
🔽هزینه های مربوط به این عملیات را که شامل دستمزد راننده، هزینه‌های نظارت و بالاسری، هزینه های فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، درآمد شرکت حمل و نقل و …می باشد.
🔽با توجه اختلال های بوجود آمده در سامانه، و همچنین به دلیل عدم ثبت نام به موقع والدین و رانندگان، جهت کمک به دانش آموزان و رفع بحران ، شهرداری بهبهان با همکاری پیمانکار مکانی را جهت ثبت درخواست سرویس تخصیص داده و اقدام به ثبت اطلاعات به صورت دستی نموده است که طبیعتاً هزینه این عملیات از متقاضی اخذ می گردد.
لذا وجوه دریافتی از والدین عزیز به مبلغ ۷۵۰۰۰تومان و رانندگان محترم به مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومان بابت هزینه های مربوط به عملیات ساماندهی سرویس مدارس می باشد .
🔽لازم به ذکر است مبلغ پرداختی توسط والدین معادل مبلغ پرداختی کمیسیون دو سال گذشته بوده و شامل هیچ افزایشی نبوده است و همچنین شهرداری بهبهان نیز در هیچ یک از مبالغ فوق ذینفع نمی باشد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهمیز خدمت137شهرسازی